Informacja dot. wniosków o usunięcie azbestu
NABÓR DO 29 LUTEGO 2016 ROKU !!!
Informujemy, że do dnia 29 lutego 2016 roku można składać wnioski o przyznanie w 2016r. dofinansowania kosztów inwestycji z zakresu ochrony środowiska, polegającej na usuwaniu wyrobów lub odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Wojciechowice.
Wysokość dofinansowania wynosi 100 % nakładów inwestycyjnych.
Dofinansowanie na usuwanie wyrobów zawierających azbest będących elementami obiektów budowlanych , poprzez ich demontaż, transport i unieszkodliwienie mogą otrzymać :
Niezależnie, osoby fizyczne mogą otrzymać dofinansowanie na usuwanie odpadów zawierających azbest pochodzących ze zdemontowanych z budynków mieszkalnych lub gospodarczych i magazynowych na terenie nieruchomości w wysokości do 0,40 zł za 1kg odpadów zawierających azbest oraz za demontaż, transport i składowanie odpadów zawierających azbest w wysokości 3 000 zł.
Wszystkie wymienione wyżej podmioty mogą uzyskać dofinansowanie przy spełnieniu łącznie następujących warunków :
Wniosek o przyznanie dofinansowania usługi usunięcia wyrobów/odpadów zawierających azbest można otrzymać w siedzibie Urzędu Gminy Wojciechowice, Referat Rozwoju Gospodarczego i Rolnictwa, budynek B1, pokój nr 9, 10 lub pobrać ze strony internetowej Urzędu Gminy Wojciechowice www.bip.wojciechowice.com.pl w zakładce Ochrona Środowiska – Azbest.
Dokumenty do pobrania: | |
![]() | wniosek (*.doc) (wprowadził: Rafał Krakowiak 2016-01-29 09:18:01) rozmiar pliku: 35.5Kb |
![]() | wniosek (*.pdf) (wprowadził: Rafał Krakowiak 2016-01-29 09:17:32) rozmiar pliku: 209.9Kb |
![]() | Treść informacji (wprowadził: Rafał Krakowiak 2016-01-27 07:36:33) rozmiar pliku: 21.5Kb |
![]() ![]() |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |