Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy Wojciechowice
Bip - Strona główna

Witamy

Urząd Gminy

Aktualności i Ogłoszenia »

Władze Gminy

Oświadczenia majątkowe »

Prawo lokalne

Jednostki Gminne

Sołectwa

Organizacje pozarządowe

Budżet Gminy

Inwestycje

Gospodarka Komunalna

Ochrona środowiska

Zagospodarowanie przestrzenne »

Rewitalizacja »

Zamówienia Publiczne

Gospodarka nieruchomościami

Rolnictwo

Powszechny Spis Rolny 2020

Wybory

Wybory ławników na kadencję 2020-2023

Ewidencje i rejestry

Zarządzanie kryzysowe i obrona cywilna »

Petycje

Elektroniczne Dzienniki Urzędowe

Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Ochrona środowiska - Azbest: Informacja dot. wniosków o usunięcie azbestu NABÓR DO 24 CZERWCA 2013 !!!

Informacja dot. wniosków o usunięcie azbestu

NABÓR DO 24 CZERWCA 2013 !!!

 

            Informujemy, że do dnia  24 czerwca 2013r. można składać wnioski o przyznanie w 2013 r. dofinansowania kosztów inwestycji z zakresu ochrony środowiska, polegającej na usuwaniu wyrobów lub odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Wojciechowice.

            Wysokość dofinansowania wynosi 100 % nakładów inwestycyjnych.

 

            Dofinansowanie na usuwanie wyrobów zawierających azbest będących elementami obiektów  budowlanych , poprzez ich demontaż, transport i unieszkodliwienie mogą otrzymać :

1)      podmioty niezaliczone do sektora finansów publicznych, w szczególności osoby fizyczne

2)      jednostki sektora finansów publicznych będące gminnymi  osobami prawnymi.

 

     Niezależnie, osoby fizyczne  mogą otrzymać dofinansowanie na usuwanie odpadów  zawierających azbest pochodzących ze zdemontowanych z budynków mieszkalnych lub gospodarczych i magazynowych na terenie nieruchomości w wysokości do 0,35 zł za 1kg odpadów zawierających azbest oraz za  demontaż, transport i składowanie  odpadów zawierających azbest w wysokości 2 000 zł.

 

            Wszystkie wymienione wyżej podmioty mogą uzyskać dofinansowanie przy spełnieniu łącznie następujących warunków :

1) zamieszkują na terenie Gminy Wojciechowice, a w przypadku jednostek sektora finansów publicznych są gminnymi osobami prawnymi,  mają siedzibę na terenie Gminy Wojciechowice;

2) posiadają tytuł prawny do nieruchomości, w której zamierzają realizować inwestycje objęte dofinansowaniem,

3) złożą Wójtowi Gminy Wojciechowice  wniosek o przyznanie dofinansowania wraz z wymaganymi dokumentami,

4) zrealizują w tej nieruchomości inwestycję zgodnie z przyznanym dofinansowaniem.

 

            Przyznanie dofinansowania następuje w formie umowy, pod warunkiem, że zlecenie wykonania całości prac usuwania wyrobów lub odpadów z azbestem zostanie zlecone podmiotowi, którego Gmina wybierze w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych.  

 

              Wniosek o przyznanie dofinansowania  usługi usunięcia wyrobów/odpadów zawierających azbest można otrzymać w siedzibie Urzędu Gminy Wojciechowice, Referat Rozwoju Gospodarczego i Rolnictwa, budynek B1, pokój nr  9, 10 lub pobrać ze strony internetowej Urzędu Gminy Wojciechowice www.bip.wojciechowice.com.pl 

 

 

                                                                          Wójt

                                                                   Szymon Sidor

 


Pliki do pobrania:



drukuj pobierz pdf    

wstecz