Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy Wojciechowice
Bip - Strona główna

Witamy

Urząd Gminy

Aktualności i Ogłoszenia »

Władze Gminy

Oświadczenia majątkowe »

Prawo lokalne

Jednostki Gminne

Sołectwa

Organizacje pozarządowe

Budżet Gminy

Inwestycje

Gospodarka Komunalna

Ochrona środowiska

Zagospodarowanie przestrzenne »

Rewitalizacja »

Zamówienia Publiczne

Gospodarka nieruchomościami

Rolnictwo

Powszechny Spis Rolny 2020

Wybory

Wybory ławników na kadencję 2020-2023

Ewidencje i rejestry

Zarządzanie kryzysowe i obrona cywilna »

Petycje

Elektroniczne Dzienniki Urzędowe

Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Aktualności i Ogłoszenia: Informacja dot. wniosków o usunięcie azbestu - NABÓR DO 28 LUTEGO 2014 !!!

Informacja dot. wniosków o usunięcie azbestu

NABÓR DO 28 LUTEGO 2014 !!!

Informujemy, że do dnia 28 lutego 2014 roku można składać wnioski o przyznanie w 2014 r. dofinansowania kosztów inwestycji z zakresu ochrony środowiska, polegającej na usuwaniu wyrobów lub odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Wojciechowice.

Wysokość dofinansowania wynosi 100 % nakładów inwestycyjnych.

Dofinansowanie na usuwanie wyrobów zawierających azbest będących elementami obiektów budowlanych , poprzez ich demontaż, transport i unieszkodliwienie mogą otrzymać :

  1. podmioty niezaliczone do sektora finansów publicznych, w szczególności osoby fizyczne

  2. jednostki sektora finansów publicznych będące gminnymi osobami prawnymi.

Niezależnie, osoby fizyczne mogą otrzymać dofinansowanie na usuwanie odpadów zawierających azbest pochodzących ze zdemontowanych z budynków mieszkalnych lub gospodarczych i magazynowych na terenie nieruchomości w wysokości do 0,35 zł za 1kg odpadów zawierających azbest oraz za demontaż, transport i składowanie odpadów zawierających azbest w wysokości 2 000 zł.

Wszystkie wymienione wyżej podmioty mogą uzyskać dofinansowanie przy spełnieniu łącznie następujących warunków :

  1. zamieszkują na terenie Gminy Wojciechowice, a w przypadku jednostek sektora finansów publicznych są gminnymi osobami prawnymi, mają siedzibę na terenie Gminy Wojciechowice;
  2. posiadają tytuł prawny do nieruchomości, w której zamierzają realizować inwestycje objęte dofinansowaniem,
  3. złożą Wójtowi Gminy Wojciechowice wniosek o przyznanie dofinansowania wraz z wymaganymi dokumentami,
  4. zrealizują w tej nieruchomości inwestycję zgodnie z przyznanym dofinansowaniem.

Wniosek o przyznanie dofinansowania usługi usunięcia wyrobów/odpadów zawierających azbest można otrzymać w siedzibie Urzędu Gminy Wojciechowice, Referat Rozwoju Gospodarczego i Rolnictwa, budynek B1, pokój nr 9, 10 lub pobrać ze strony internetowej Urzędu Gminy Wojciechowice www.bip.wojciechowice.com.pl

WÓJT GMINY WOJCIECHOWICE

SZYMON SIDOR


Pliki do pobrania:


drukuj pobierz pdf    

wstecz