Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy Wojciechowice
Bip - Strona główna

Witamy

Urząd Gminy

Aktualności i Ogłoszenia »

Władze Gminy

Oświadczenia majątkowe »

Prawo lokalne

Jednostki Gminne

Sołectwa

Organizacje pozarządowe

Budżet Gminy

Inwestycje

Gospodarka Komunalna

Ochrona środowiska

Zagospodarowanie przestrzenne »

Rewitalizacja »

Zamówienia Publiczne

Gospodarka nieruchomościami

Rolnictwo

Powszechny Spis Rolny 2020

Wybory

Wybory ławników na kadencję 2020-2023

Ewidencje i rejestry

Zarządzanie kryzysowe i obrona cywilna »

Petycje

Elektroniczne Dzienniki Urzędowe

Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Zamówienia publiczne poniżej 30 000 Euro - 2017: Na podstawie art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych zwracam się z zapytaniem cenowym na dostawę i montaż urządzeń placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej na działce o nr ewidencyjnym 295 w miejscowości Wojciechowice

ZAPYTANIE CENOWE

Na podstawie art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn.zm.), zwracam się z zapytaniem cenowym na dostawę i montaż urządzeń placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej na działce o nr ewidencyjnym 295 w miejscowości Wojciechowice

1. Zamawiający: Gmina Wojciechowice reprezentowana przez Wójta Gminy z siedzibą w Urzędzie Gminy Wojciechowice, Wojciechowice 50, 27-532 Wojciechowice, tel. 158614023,

Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia.

1. Nazwa zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej na działce o nr ewidencyjnym 295 w miejscowości Wojciechowice

2. Zakres zamówienia.

Szczegółowy zakres w tym rodzaj i ilość planowanych do zakupu urządzeń placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej określa załącznik nr 4 do niniejszego zapytania.

Do oferty Wykonawca załączy zdjęcia wraz z wymiarami urządzenia.

Posadowienie urządzeń bezwzględnie powinno uwzględniać zachowanie stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami

Dostawa i montaż nowych urządzeń na wskazane przez Zamawiającego palce zabaw realizowane będą przez Wykonawcę własnym transportem i na własny koszt

Urządzenia składające się na przedmiot zamówienia muszą być zaprojektowanie zgodnie z normami polskimi i europejskimi i posiadać certyfikaty  zgodności z normami PN-EN 1176(1-7) i PN-EN 1177,

Wykonawca na okoliczność odbioru dostarczonych i zamontowanych urządzeń placu zabaw i siłowni zewnętrznej będzie zobowiązany do dostarczenia następujących dokumentów:

-karty techniczne urządzeń, wskazujące w jaki sposób urządzenia zostały wyprodukowane w tym min. informacja o konstrukcji urządzenia, jego wymiarach, użytych materiałach, farbach i lakierach oraz lista zalecanych części zamiennych -oryginał

-instrukcje obsługi, włączenie z danymi na temat bezpiecznych odległości pomiędzy urządzeniami oaz zasadach kontroli i konserwacji-oryginał

-certyfikaty zgodności wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą, badania i inne dokumenty potwierdzające zgodność dostarczonych i zamontowanych urządzeń z ww. normami-oryginał lub kopia potwierdzona zgodność z oryginałem

Wymagane do dostarczenia urządzenia placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej muszą być fabrycznie nowe, wykonanie z fabrycznie nowych materiałów oraz być wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, nieużytkowane w tym do prezentacji.

W przypadku niedostarczenia urządzeń o nieodpowiedniej jakości, niespełniających określonych wymagań Wykonawca zobowiązany będzie do ich wymiany na urządzenia o odpowiedniej jakości w terminie uzgodnionym z Zamawiającym nie krótszym niż 7 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji.

Na dostarczone i zamontowane urządzenia placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej należy udzielić gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy

II. Informacje o procedurze zapytania ofertowego:

  1. Termin realizacji zamówienia – 20.06.2017r.
  2. Kryterium oceny oferty jest – najniższa cena.
  3. Termin i miejsce składania ofert – 02.06.2017r do godz. 10.00 w siedzibie Gminy Wojciechowice, Wojciechowice 50, sekretariat pokój nr 1 lub na adres e-mail: rgr@wojciechowice.com.pl
  4. W załączeniu:

Załącznik nr  1-formularz ofertowy

Załącznik nr  2 - Wykaz wykonanych zamówień polegających na dostawie i montażu urządzeń placu zabaw potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane w sposób oraz prawidłowo ukończone,

Załącznik nr 3 - Kosztorys ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do oferty cenowej.

Załącznik nr 4– Szczegółowe zestawienie urządzeń

6.Warunki płatności: przelew w terminie do 30 dni.

7.Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

Karolina Mizera tel.158614023 wew.016

e-mail: rgr@wojciechowice.com.pl.

8.   O wyborze oferty zamawiający powiadomi wykonawców, którzy złożyli oferty -drogą  e-mailową.

9.   Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści ogłoszenia lub odwołania zapytania  bez podania przyczyny.

10. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie dokonania wyboru jakiejkolwiek z ofert bez podawania przyczyny.

Dokumenty do pobrania:
Informacja o wynikach zapytania cenowego
(wprowadził: Rafał Krakowiak 2017-06-05 11:51:50)
rozmiar pliku: 262.8Kb
Informacja o wynikach zapytania cenowego
(wprowadził: Rafał Krakowiak 2017-05-29 07:42:04)
rozmiar pliku: 10.3Kb
Treść ogłoszenia
(wprowadził: Rafał Krakowiak 2017-05-24 08:39:08)
rozmiar pliku: 19.6Kb
załącznik nr 1
(wprowadził: Rafał Krakowiak 2017-05-24 08:38:09)
rozmiar pliku: 64.5Kb
Załącznik nr 2
(wprowadził: Rafał Krakowiak 2017-05-24 08:37:21)
rozmiar pliku: 16.5Kb
Załącznik nr 3
(wprowadził: Rafał Krakowiak 2017-05-24 08:36:32)
rozmiar pliku: 18.2Kb
Załącznik nr 4
(wprowadził: Rafał Krakowiak 2017-06-05 09:47:07)
rozmiar pliku: 2.7Mb

drukuj pobierz pdf    

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz