Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy Wojciechowice
Bip - Strona główna

Witamy

Urząd Gminy

Aktualności i Ogłoszenia »

Władze Gminy

Oświadczenia majątkowe »

Prawo lokalne

Jednostki Gminne

Sołectwa

Organizacje pozarządowe

Budżet Gminy

Inwestycje

Gospodarka Komunalna

Ochrona środowiska

Zagospodarowanie przestrzenne »

Rewitalizacja »

Zamówienia Publiczne

Gospodarka nieruchomościami

Rolnictwo

Powszechny Spis Rolny 2020

Wybory

Wybory ławników na kadencję 2020-2023

Ewidencje i rejestry

Zarządzanie kryzysowe i obrona cywilna »

Petycje

Elektroniczne Dzienniki Urzędowe

Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Aktualności i Ogłoszenia: Realizacja gminnego programu usuwania azbestu w 2014 roku — etap II

            

               

INFORMACJA

Gmina Wojciechowice informuje, że w dniu 4 listopada 2014r. podpisana została umowa dotacji na dofinansowanie zadania pn.: „Realizacja gminnego programu usuwania azbestu w 2014 roku — etap II" z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach.

Na kwotę dotacji składają się:
1. środki z WFOŚIGW w Kielcach w wysokości 2 843,04 zł, tj.-35,00% kosztów kwalifikowalnych zadania,
2. środki z NFOŚIGW w Warszawie w wysokości 4 061,49 zł, tj.-50,00% kosztów kwalifikowalnych zadania.

W/w dotacja została przeznaczona na usunięcie pokryć dachowych zawierających azbest w ilości 120m2 i odbiór zdemontowanych pokryć dachowych w ilości 29,01 Mg przez co Gmina Wojciechowice osiągnęła efekt ekologiczny.



Pliki do pobrania(*.pdf)
Treść informacji

Wójt Gminy Wojciechowice

/-/ Szymon Sidor         


drukuj pobierz pdf    

wstecz